back to top

Νέα κίνητρα θα δοθούν σε γιατρούς για τη στελέχωση των νησιών με προσωπικό

Με ελαστικές σχέσεις εργασίας και με την παροχή στεγαστικών λύσεων θα επιχειρήσει το Υπουργείο Υγείας το επόμενο διάστημα να αντιμετωπίσει την υποστελέχωση των νησιών μας σε υγειονομικό ανθρώπινο δυναμικό. Τα παραπάνω ανέφερε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.
Είναι γνωστό, πως αν και προκηρύσσονται θέσεις για την κάλυψη θέσεων σε νοσοκομειακές άλλες υγειονομικές δομές στα νησιά, αυτές δεν καλύπτονται, καθώς μέχρι σήμερα, τα κίνητρα που παρέχονται για την κάλυψη αυτών των θέσεων από γιατρούς, είναι πενιχρά.
Η κυβέρνηση και το υπουργείο Υγείας προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα αυτό, αφενός με την αύξηση των μισθών των γιατρών κατά 10% μεσοσταθμικά, όπως εξήγγειλε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από το βήμα της ΔΕΘ, γεγονός το οποίο -σύμφωνα με τον Θάνο Πλεύρη- διαμορφώνει τους μισθούς (μαζί με την κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης) σε ποσά που ξεκινούν από 3.000 και φτάνουν τις 4.000 ευρώ, όπως είπε.
«Πρώτα από όλα κάνουμε πιο ελκυστική την παρουσία. Ξεκινάμε από αυτό, δηλαδή να θέλει ο άλλος να μπει στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Αυτό θα γίνει με χρήματα που δίνονται καλύτερα και μετά πάμε σε αυτό που λέτε, στο στοχευμένο. Το στοχευμένο έχει να κάνει αφενός με περισσότερα χρήματα για νησιά και για αυτό το λόγο για το τρίμηνο του καλοκαιριού δίναμε επιπλέον 1500 ευρώ για τον κάθε γιατρό που ήθελε να μεταφερθεί από την ηπειρωτική Ελλάδα για να υποστηρίξει τις αυξημένες ανάγκες που είχε η νησιωτική περιοχή», σημείωσε ο ίδιος μιλώντας στον ΣΚΑΙ 100,3.
Επίσης, σημαντική συμβολή στην υποστελέχωση των νοσοκομείων στα νησιά έχουν και τα στεγαστικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γιατροί, πρόβλημα στο οποίο θα πρέπει να συνδράμει και η τοπική κοινωνία, ανέφερε ο κ. Πλεύρης.
Πλεύρης: Βάζουμε και τους ιδιώτες και διαμορφώνουμε ελαστικές σχέσεις εργασίας
Εκτός από την αύξηση των αποδοχών, ανέφερε ο κ. Πλεύρης, θα πρέπει το σύστημα να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και τους ιδιώτες «οι οποίοι υπάρχουν και που δεν θέλουν να μπουν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Και για αυτό στο νομοσχέδιο που επεξεργάζεται η Μίνα Γκάγκα για τη δευτεροβάθμια είναι για πρώτη φορά που εξετάζουμε τη δυνατότητα προκηρύξεων μερικής απασχόλησης. Που σημαίνει ότι σε περιοχές που έχουμε άγονες θέσεις γιατί κάποιος δεν θέλει να γίνει πλήρους και αποκλειστικής γιατρός στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, εάν βγει άγονη η θέση να δοθεί η δυνατότητα να βγει ως μερικής απασχόλησης. Διότι υπάρχουν πολλά νησιά μας μεγάλα που έχουν ιδιώτες γιατρούς οι οποίοι δεν επιθυμούν τη σκληρή σχέση του πλήρους και αποκλειστικής», εξήγησε ο υπουργός Υγείας.
Έτσι, εάν οι προκηρύξεις θέσεων είναι πιο ευέλικτες και δεν επηρεάζουν το ιδιωτικό τους έργο, οι γιατροί θα επιθυμούν πιο εύκολα να ενταχθούν στο ΕΣΥ.
«Άρα στοχευμένα εκεί πέρα που βγαίνουν άγονες οι προκηρύξεις κυρίως είτε σε ειδικότητες είτε σε περιοχές θα εξετάσουμε τη δυνατότητα των πιο ευέλικτων σχέσεων ώστε κάποιος ελκυστικά να έρχεται στο Εθνικό Σύστημα Υγείας», κατέληξε ο Θάνος Πλεύρης.

Πηγή: http://medispin.blogspot.com/2022/09/blog-post_41.html

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Στον «αέρα» οι ασθενείς με παχυσαρκία τουλάχιστον για ένα δίμηνο

Η λήξη του προγράμματος «Προλαμβάνω» βάζει τους ασθενείς με παχυσαρκία να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη αν θέλουν να κρατήσουν τα αποτελέσματα της...

Λιγότερο καθισιό δεν σημαίνει πάντα καλύτερη υγεία: Τι αποκαλύπτει μια νέα ανατρεπτική έρευνα

«Καθίστε λιγότερο, κινηθείτε περισσότερο». Αυτή είναι η συμβουλή που ακούμε ξανά και ξανά από γιατρούς και ειδικούς φυσικής κατάστασης, μια οδηγία που μοιάζει απόλυτα...

Η ανατομία της ελληνικής δυσπιστίας: Πώς οι συνωμοσίες και η ψηφιακή αποχή επαναπροσδιορίζουν τη δημόσια υγεία

Σε μια εποχή όπου η έγκυρη πληροφόρηση αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για την προστασία της δημόσιας υγείας, η ελληνική κοινωνία φαίνεται να ολισθαίνει προς ένα ιδιότυπο...

Ετικέτες