back to top

Eurostat: Πόσο συχνά οι Έλληνες πάνε στον γιατρό – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Οι Έλληνες αποφεύγουν να πάνε σε γιατρό και «προτιμούν» τα φάρμακα

Οι Έλληνες φαίνεται ότι « προτιμούν» τα φάρμακα αλλά όχι να επισκέπτονται κάποιον γιατρό.

Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, το 2021 συμβουλεύτηκαν κατά μέσο όρο λιγότερο από τρεις φορές (2,7 για την ακρίβεια) κάποιο γιατρό είτε με επισκέψεις στο ιατρείο του είτε με επίσκεψη σε εξωτερικά ιατρεία νοσοκομείων και μονάδων υγείας είτε στο σπίτι τους.

Οι πιο τακτικοί
Ο αριθμός αυτός ήταν ο δεύτερος χαμηλότερος στην ΕΕ μετά των Σουηδών που αναζήτησαν μόλις 2,3 φορές ιατρική συμβουλή, ενώ από την άλλη πλευρά οι πιο τακτικοί στις επισκέψεις τους ήταν οι Σλοβάκοι (11 φορές), οι Γερμανοί (9,6 φορές), οι Ούγγροι (9,5 φορές), οι Ολλανδοί (8,6 φορές) και οι Τσέχοι (7,8 φορές).

Λιγότερο τακτικοί στις ιατρικές επισκέψεις ήταν και οι Πορτογάλοι (3,5 φορές), οι Δανοί (3,8 φορές) καθώς και οι Φιλανδοί και οι Εσθονοί (4,1 φορές).

Ακόμη και στα χρόνια πριν την πανδημία, οι Έλληνες δεν επισκέπτονταν ιδιαίτερα συχνά γιατρούς, με τον μέσο όρο των επισκέψεων την τριετία 2018-2020 να ήταν 3,2 φορές.

ΠΗΓΗ: Eurostat

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Η κατανάλωση ζαχαρούχων ροφημάτων στην παιδική ηλικία σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο για υπέρταση στην ενήλικη ζωή

Η συστηματική κατανάλωση ζαχαρούχων ροφημάτων και χυμών φρούτων κατά την παιδική ηλικία ενδέχεται να αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης στην ενήλικη ζωή,...

Η καρδιαγγειακή υγεία επιδεινώνεται σημαντικά στην περιεμμηνόπαυση

Οι επιστήμονες υπογραμμίζουν ότι η περιεμμηνόπαυση αποτελεί ένα κρίσιμο "παράθυρο" για την αξιολόγηση της καρδιαγγειακής υγείας. Η περιεμμηνόπαυση συνδέεται ανεξάρτητα από την ηλικία με μια...

Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα

Ο καθηγητής το χαρακτηρίζει ως το "χαμένο μισό" των παραγόντων κινδύνου που επηρεάζουν την καρκινογένεση. Πώς μετριέται και πώς μπορεί να ανοίξει το δρόμο...

Ετικέτες