back to top

Έρχεται νέα πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας – Τι θα αλλάξει

Αγαπηδάκη: Έρχεται νέα πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας – Τι θα αλλάξει

Τι αλλαγές ανακοίνωσε η Ειρήνη Αγαπηδάκη για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας

Αλλάζει πάλι η πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας στη χώρα μας όπως προανήγγειλε η αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη.

Η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας που τις τελευταίες δεκαετίες θυμίζει το «Γεφύρι της Άρτας» φαίνεται ότι θα ανασυγκροτηθεί εκ νέου προκειμένου να μπει τέλος στο άναρχο τοπίο των κατακερματισμένων μονάδων υγείας ανά τη χώρα.

Αναλυτικότερα από το βήμα της Βουλής η αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, κατά τις Προγραμματικές Δηλώσεις της κυβέρνησης στην Ολομέλεια θα οργανωθεί ένα ενιαίο δίκτυο πρωτοβάθμιας Υγείας της οποίας σήμερα οι μονάδες είναι κατακερματισμένες σε διάφορους φορείς και οργανισμούς υπό μια ισχυρή αποκεντρωμένη διοίκηση.

Σε ένα δίκτυο στον οποίο θα ενταχθούν και οι κοινωνικές υπηρεσίες σε ένα μοντέλο μια στάσης Υγείας και φροντίδας, όπως και ο αναδιαρθρωμένος ΕΟΔΥ μαζί με όλα τα εργαστήρια πρόληψης και παρακολούθησης που διαθέτει η χώρα.

Η αναπληρωτής υπουργός Υγείας επισήμανε ότι «δεν θα σταθούμε απλώς δίπλα στον πολίτη αλλά στο να έχει μια παροχή ποιοτικής και καλύτερης ζωής», σημειώνοντας ότι «ο αγώνας για τη δημόσια Υγεία είναι μια σκυταλοδρομία, όπου ένας χτίζει επάνω σε αυτό που έχει κάνει ο άλλος -στο τέλος της ημέρας είμαστε όλοι μια ομάδα που λέγεται ελληνική κοινωνία και πατρίδα».

Αγαπηδάκη: Δημόσια Υγεία για όλους τους πολίτες

Επίσης η κ. Αγαπηδάκη, ανέφερε πως ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και η κυβέρνηση «έχουν θέση ως κεντρικό θέμα την δημόσια Υγεία καθώς δεν είναι απλά ένα πεδίο άσκησης πολιτικής».

Αναφερόμενη στη δημόσια Υγεία σημείωσε πως «δεν είναι απλά το ΕΣΥ ή οι δημόσιες υπηρεσίες Υγείας, αλλά σύμφωνα με τον ΠΟΥ είναι ένας αυτόνομος επιστημονικός κλάδος που υπηρετεί την πρόληψη της νόσου την παροχή Υγείας και την προαγωγή της Υγείας. Στον πυρήνα της πολιτικής μας, είπε η κ. Αγαπηδάκη «είναι η μείωση των ανισοτήτων στην Υγεία που είναι η σκληρότερη μορφή ανισότητας».

Η πρόσκληση που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, υπογράμμισε η αναπληρωτής υπουργός Υγείας, «δεν είναι η εξάλειψη κάποιων νοσημάτων αλλά όλο το φάσμα της Υγείας και της ευεξίας, σε όλη την διάρκεια της ζωής».

Αναφερόμενη στο πρόγραμμα «Απόστολος Δοξιάδης» και στην αναμόρφωση και ανάκαμψη της πρωτοβάθμιας Υγείας, επισήμανε ότι «είναι η πρώτη φορά που γίνεται τέτοια επένδυση στη δημόσια Υγεία».

Πηγή:http://medispin.blogspot.com/2023/07/blog-post_31.html?m=1

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Στον «αέρα» οι ασθενείς με παχυσαρκία τουλάχιστον για ένα δίμηνο

Η λήξη του προγράμματος «Προλαμβάνω» βάζει τους ασθενείς με παχυσαρκία να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη αν θέλουν να κρατήσουν τα αποτελέσματα της...

Λιγότερο καθισιό δεν σημαίνει πάντα καλύτερη υγεία: Τι αποκαλύπτει μια νέα ανατρεπτική έρευνα

«Καθίστε λιγότερο, κινηθείτε περισσότερο». Αυτή είναι η συμβουλή που ακούμε ξανά και ξανά από γιατρούς και ειδικούς φυσικής κατάστασης, μια οδηγία που μοιάζει απόλυτα...

Η ανατομία της ελληνικής δυσπιστίας: Πώς οι συνωμοσίες και η ψηφιακή αποχή επαναπροσδιορίζουν τη δημόσια υγεία

Σε μια εποχή όπου η έγκυρη πληροφόρηση αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για την προστασία της δημόσιας υγείας, η ελληνική κοινωνία φαίνεται να ολισθαίνει προς ένα ιδιότυπο...

Ετικέτες