back to top

Επιχειρησιακό σχέδιο 5 σημείων στο ΕΣΥ για το νέο κύμα της πανδημίας

Τα επιδημιολογικά δεδομένα άλλωστε δεν είναι ενθαρρυντικά αφού δείχνουν καθημερινή αύξηση των περιστατικών covid στο ΕΣΥ

Με ένα νέο επιχειρησιακό σχέδιο το οποίο τίθεται άμεσα σε εφαρμογή στο ΕΣΥ, επιχειρεί το υπουργείο Υγείας να προετοιμάσει τα νοσοκομεία για την πιθανότητα περαιτέρω αύξησης των σοβαρών κρουσμάτων κορωνοϊού.

Τα επιδημιολογικά δεδομένα άλλωστε δεν είναι ενθαρρυντικά αφού δείχνουν καθημερινή αύξηση των περιστατικών covid στο ΕΣΥ.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες η ηγεσία του υπουργείου Υγείας θέτει σε εφαρμογή έκτακτο επιχειρησιακό σχέδιο 5 σημείων ώστε να αναχαιτισθεί το νέο κύμα και να αντιμετωπισθούν τα περιστατικά που μπορεί να προκύψουν. Άλλωστε οι ειδικοί επιστήμονες εκτιμούν ότι από τις αρχές Αυγούστου, πιθανώς και νωρίτερα θα υπάρξει ένταση του κύματος της πανδημίας που διανύουμε.

Γι’ αυτό και όπως τονίζουν υψηλόβαθμες πηγές στο ethnos.gr, στο υπουργείο Υγείας τα στελέχη είναι σε αυξημένη ετοιμότητα, ενώ ξεκινά και ο επανασχεδιασμός των δημοσίων νοσοκομείων που μπορεί να χρειασθεί να σηκώσουν και πάλι το βάρος των περιστατικών.

Νέο επιχειρησιακό σχέδιο

Ειδικότερα υψηλόβαθμες πηγές υπογραμμίζουν ότι έχει ξεκινήσει ήδη η εφαρμογή του νέου επιχειρησιακού σχεδίου το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

  • Επαναφορά των πρωτοκόλλων προστασίας στις εισόδους των νοσοκομείων. Μέχρι πριν λίγες ημέρες με την άρση όλων των μέτρων, η είσοδος στα περισσότερα νοσοκομεία γινόταν με μία απλή μάσκα. Κάτι που αποτελούσε απόφαση του κάθε Διοικητή ξεχωριστά. Πλέον επανέρχονται τα αρνητικάrapid test για όλους τους επισκέπτες. Μάλιστα εάν χρειασθεί θα τεθεί και πάλι νέο όριο στον αριθμό των ατόμων που θα περνούν την πύλη, ανεξάρτητα εάν θα επισκέπτονται ασθενείς ή θα βρίσκονται στο νοσοκομείο για άλλες υπηρεσίες.
  • Καταγραφή του διαθέσιμου προσωπικού στα μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας, με δεδομένο ότι υπήρξαν μετακινήσεις το τελευταίο διάστημα, αποχωρήσεις και συνταξιοδοτήσεις. Στόχος να καταγραφεί ο αριθμός των εργαζομένων που θα διατεθούν για τις νοσηλείες covid εφόσον αυτές αυξηθούν δραματικά.
  • Ορίζονται σε ειδική λίστα τα υπεύθυνα τμήματα τα οποία θα αναλάβουν τα περιστατικά covid, καθώς σήμερα αντιμετωπίζουν περιστατικά διαφόρων νοσημάτων. Παράλληλα επιχειρείται η ενίσχυσή τους με προσωπικό (μετακινούμενο) εάν χρειασθεί.
  • Στο πλαίσιο αυτό δόθηκε εντολή για αύξηση των κλινών που θα νοσηλεύουν ασθενείς με covid, αλλά αυτές θα διατεθούν αργότερα εφόσον κριθεί απαραίτητο.
  • Αύξηση των προμηθειών σε μέσα προστασίας από την πανδημία, καθώς το τελευταίο διάστημα είχαν «παγώσει» αφού δεν θεωρούνταν άκρως απαραίτητα λόγω της μείωσης των περιστατικών που υπήρχε. Η εντολή που έχει δοθεί πλέον από το υπουργείο Υγείας στις Διοικήσεις των Νοσοκομείων είναι να γίνει προμήθεια όλων των απαραίτητων ειδών ώστε να υπάρχει η προετοιμασία και το ανάλογο στοκ στις αποθήκες.

Πηγή: https://www.cretalive.gr/ygeia/epiheirisiako-shedio-5-simeion-sto-esy-gia-neo-kyma-tis-pandimias

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Στον «αέρα» οι ασθενείς με παχυσαρκία τουλάχιστον για ένα δίμηνο

Η λήξη του προγράμματος «Προλαμβάνω» βάζει τους ασθενείς με παχυσαρκία να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη αν θέλουν να κρατήσουν τα αποτελέσματα της...

Λιγότερο καθισιό δεν σημαίνει πάντα καλύτερη υγεία: Τι αποκαλύπτει μια νέα ανατρεπτική έρευνα

«Καθίστε λιγότερο, κινηθείτε περισσότερο». Αυτή είναι η συμβουλή που ακούμε ξανά και ξανά από γιατρούς και ειδικούς φυσικής κατάστασης, μια οδηγία που μοιάζει απόλυτα...

Η ανατομία της ελληνικής δυσπιστίας: Πώς οι συνωμοσίες και η ψηφιακή αποχή επαναπροσδιορίζουν τη δημόσια υγεία

Σε μια εποχή όπου η έγκυρη πληροφόρηση αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για την προστασία της δημόσιας υγείας, η ελληνική κοινωνία φαίνεται να ολισθαίνει προς ένα ιδιότυπο...

Ετικέτες