back to top

Υπουργείο Υγείας: Ξεκινά «χαρτογράφηση» στα νοσοκομεία για οικονομικά, νοσηλείες και ελλείψεις προσωπικού

Τα στοιχεία που ζητήθηκαν αφορούν στην περίοδο 2019 έως και σήμερα, προκειμένου όπως φαίνεται να γίνει σύγκριση των δεδομένων με την περίοδο πριν τη διακυβέρνηση της χώρας από τη ΝΔ

Αναλυτικά στοιχεία για όλα τα νοσοκομεία της χώρας συγκεντρώνει το υπουργείο Υγείας, επιχειρώντας όπως φαίνεται να «χαρτογραφήσει» όλα τα δεδομένα για τα οικονομικά, τις νοσηλείες, τα χειρουργεία, τις προσλήψεις προσωπικού, τις μετακινήσεις και τα κενά.

Πρόκειται για αναλυτικά στοιχεία που ζητήθηκαν από όλους τους Διοικητές Νοσοκομείων της χώρας, οι περισσότεροι εκ των οποίων, σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr, τα έχουν ήδη παραδώσει.

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα στοιχεία που ζητήθηκαν αφορούν στην περίοδο 2019 έως και σήμερα, προκειμένου όπως φαίνεται να γίνει σύγκριση των δεδομένων με την περίοδο πριν τη διακυβέρνηση της χώρας από τη ΝΔ.

Δεδομένα που εξάλλου συχνά πυκνά επικαλείται ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, αφού ισχυρίζεται ότι το ΕΣΥ είναι στο καλύτερο του σημείο από ποτέ.

Ειδικότερα, το υπουργείο Υγείας ζήτησε από τους Διοικητές να καταγράψουν αναλυτικά 17 δείκτες που σχετίζονται εκτός των άλλων με:Την επάρκεια του προσωπικού έως τις 31 Ιανουαρίου του 2026. Οι διοικητές έπρεπε να αποτυπώσουν το ιατρικό προσωπικό, το νοσηλευτικό, τα μέλη ΔΕΠ, τους ειδικευόμενους και το λοιπό προσωπικό.

Παράλληλα κατέγραψαν τον αριθμό κλινών, νοσηλειών, χειρουργείων, την απογευματινή λειτουργία, τον αριθμό των ασθενών που εξετάστηκαν στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία, στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, στα απογευματινά ιατρεία κατά την ολοήμερη λειτουργία, καθώς και μεταξύ άλλων και τον αριθμό των ασθενών που προσήλθαν για διαγνωστικές εξετάσεις.

Επίσης ένας από τους δείκτες προέβλεπε καταγραφή των αποχωρήσεων του προσωπικού, τις συνταξιοδοτήσεις κατά τα έτη 2019 έως το 2025, αλλά και τις προγραμματισμένες συνταξιοδοτήσεις του 2026.

Ακόμη, οι Διοικητές νοσοκομείων απέστειλαν αναλυτικούς πίνακες με τις προσλήψεις και τους διορισμούς που έγιναν από τον Ιούλιο του 2019 έως και τον Ιανουάριο του 2026, ενώ η γραπτή αναφορά τους περιελάμβανε και τις προκηρύξεις του ιατρικού προσωπικού από τον Ιούνιο του 2023 έως τον Ιανουάριο του 2026.

Τέλος οι διοικητές κλήθηκαν να περιγράψουν σε έναν ξεχωριστό πίνακα επτά βασικά προβλήματα λειτουργίας των νοσοκομείων που διοικούν, όπως ελλείψεις, κτιριακές υποδομές, μηχανολογικό εξοπλισμό, ψηφιακή ετοιμότητα, οικονομικά ζητήματα αλλά και λειτουργικά προβλήματα.

Πηγή: https://medispin.blogspot.com/2026/03/blog-post_28.html?m=1

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Παχυσαρκία: Από όσους διακόπτουν τα φάρμακα σχεδόν 1 στους 2 ξαναπαίρνει τα κιλά μέσα στον χρόνο

Ανάλυση σε περίπου 60.000 άτομα δείχνει ότι η χρήση των GLP-1 σκευασμάτων είναι συχνά διακεκομμένη - Ποιες ουσίες εξετάστηκαν Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα...

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΙ … ΑΛΛΑ”από τον Ομ. Καθηγητή, Ιωάννη , 22.6.2026 –Guidelines  για το Κάρδιο-Νέφρο-Μεταβολικό Σύνδρομο

Συνάδελφοι Συναδέλφισσες …αρχίζει το ματς. Αχ πως μας ενώνει και πώς μας δονεί του Διακογιάννη η φωνή. Από το 1979 Ανεπανάληπτε  Κηλαηδόνη! Τσεβεκίδης Χαρ(Κοζάνη) και Πατριανάκος...

Οι δύο πιο συχνές θυρεοειδίτιδες είναι η Hashimoto και η De Quervain – Τι πρέπει να ξέρουμε

Η σωστή διάκριση ανάμεσα στη θυρεοειδίτιδα Hashimoto και τη θυρεοειδίτιδα De Quervain είναι απαραίτητη, καθώς καθορίζει τη διάγνωση, την πρόγνωση και τη θεραπεία, υπογραμμίζει...

Ετικέτες