back to top

Το άτμισμα είναι πιο αποτελεσματικό για τη διακοπή του καπνίσματος έναντι θεραπειών υποκατάστασης νικοτίνης

Τα ποσοστά αποχής από το κάπνισμα στο εξάμηνο ήταν τριπλάσια σε ανθρώπους που χρησιμοποιούσαν συσκευές ατμίσματος σε σύγκριση με αυτούς που χρησιμοποίησαν τσίχλες νικοτίνης ή παστίλιες.

Το άτμισμα θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματικό από τις ‘’παραδοσιακές’’ θεραπείες υποκατάστασης νικοτίνης στο να βοηθά ανθρώπους να διακόψουν το κάπνισμα, αναφέρει νέα έρευνα από την Αυστραλία.

Τα ποσοστά αποχής από το κάπνισμα στο εξάμηνο ήταν τριπλάσια σε ανθρώπους που χρησιμοποιούσαν συσκευές ατμίσματος σε σύγκριση με αυτούς που χρησιμοποίησαν τσίχλες νικοτίνης ή παστίλιες.

Ο Ryan Courtney, του University of New South Wales, δήλωσε ότι προϊόντα ατμίσματος ήταν πιο αποτελεσματικά από τη θεραπεία υποκατάστασης  νικοτίνης όσον αφορά τη διακοπή του καπνίσματος.

Οι ερευνητές επέλεξαν 1.000 Aυστραλούς που λάμβαναν κρατική βοήθεια και τους χώρισαν τυχαία σε ομάδες ατμίσματος ή υποκατάστασης νικοτίνης. Όλοι ενδιαφέρονταν να διακόψουν το κάπνισμα.

Η ομάδα ατμίσματος έλαβε για 8 εβδομάδες υγρά αναπλήρωσης με γεύσεις (καπνού, φρούτων), ενώ η άλλη ομάδα εφοδιάστηκε με τσίχλες ή παστίλιες.

Ολοι έλαβαν και γραπτά μηνύματα για 5 εβδομάδες, τα οποία έδιναν στήριξη για την προσπάθεια διακοπής.

Μετά από 6 μήνες, περισσότερο από το 28% των ανθρώπων στην ομάδα ατμίσματος συνέχιζε να μην καπνίζει σε σύγκριση με 10% αυτών στην ομάδα τσίχλας νικοτίνης ή παστίλιας.

Χρειάζονται νέες έρευνες για να επιβεβαιωθεί ότι οι άνθρωποι θα συνεχίζουν μακροπρόθεσμα να μην καπνίζουν χρησιμοποιώντας συσκευή ατμίσματος.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο Annals of Internal Medicine.

Πηγές:
Annals of Internal Medicine, https://www.iatronet.gr/article/134028/to-atmisma-einai-pio-apotelesmatiko-gia-th-diakoph-toy-kapnismatos-enanti-therapeion-ypokatastashs-nikotinhs-meleth

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Ένας στους 5 ανθρώπους μπορεί να φέρει αυτόν τον «κρυφό» γενετικό κίνδυνο για την καρδιά

Ένα σωματίδιο που σχετίζεται με τη χοληστερόλη και τα αυξημένα επίπεδα του οποίου σχετίζονται με κληρονομικούς παράγοντες μπορεί να αυξάνει αθόρυβα τον κίνδυνο καρδιαγγειακών επεισοδίων και...

Δίδυμοι 36χρονοι έπαιρναν επί 6 μήνες μόνο φυτικά ή ζωικά συμπληρώματα – Δείτε τι συνέβη

Το πείραμα διήρκεσε 6 μήνες και αποκάλυψε εκπληκτικές διαφορές στην υγεία μεταξύ των δύο αδελφών Σε μια νέα συναρπαστική μελέτη περίπτωσης, οι γενετικά πανομοιότυποι δίδυμοι...

 Φυσικοθεραπείες: Η κίνηση ως βασικό εργαλείο πρόληψης και αποκατάστασης καρδιαγγειακών νοσημάτων

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών θα υλοποιήσει πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης με κύρια συνθήματα: «Κινηθείτε περισσότερο, σε κάθε ηλικία» και «Ξεκινήστε νωρίς. Παραμείνετε δραστήριοι. Συνεχίστε να κινείστε σε όλη...

Ετικέτες