back to top

Προδιαβήτης: Πιο απειλητικός για τη ζωή ανθρώπων 20–54 ετών

Αντικρουόμενες ενδείξεις για τη σχέση προδιαβήτη και θνησιμότητας οδήγησαν ερευνητές του University at Buffalo να πραγματοποιήσουν τη νέα έρευνα, σε Αμερικανούς ενήλικες.


Ο προδιαβήτης είναι πιο απειλητικός για τη ζωή ανθρώπων 20–54 ετών σε σχέση με ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας, αναφέρει έρευνα στο JAMA Network Open.

Αντικρουόμενες ενδείξεις για τη σχέση προδιαβήτη και θνησιμότητας οδήγησαν ερευνητές του University at Buffalo να πραγματοποιήσουν τη νέα έρευνα, σε Αμερικανούς ενήλικες. Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία της έρευνας NHANES.

Μελετήθηκαν στοιχεία 38.093 συμμετεχόντων, από τους οποίους 9.971 (26.2%) είχαν προδιαβήτη. Περιελήφθησαν ενήλικες 20 ετών και πάνω.

Tα στοιχεία έδειξαν σημαντική σχέση μεταξύ προδιαβήτη και θνησιμότητας πριν λάβουν υπόψη οι ερευνητές ποικιλομορφία στα δημογραφικά, τους παράγοντες τρόπου ζωής και συννοσηροτήτων .Όμως, όταν τους έλαβαν υπόψη η σχέση δεν ίσχυε.

Ωστόσο, ερευνητής σημειώνει ότι ανακάλυψε ότι ο σημαντικός συσχετισμός μεταξύ προδιαβήτη και θνησιμότητας διατηρείτο μετά την προσαρμογή, όταν η ανάλυση εστίασε σε ενήλικες  20–54 ετών.

Εξηγεί οτι είναι πιθανό οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας να έχουν συννοσηρότητες, επομένως αυτές μπορεί να καλύπτουν την επίπτωση του προδιαβήτη.

Άλλη πιθανότητα είναι ο προδιαβήτης, σε πιο νέους ενήλικες να αντιπροσωπεύει πιο αρνητική πορεία νόσου, με έναρξη μεταβολικής δυσλειτουργία πιο νωρίς.

Άλλες πιθανότητες μπορεί  να είναι ισχυρότερη γενετική προδιάθεση που να οδηγεί σε πιο γρήγορη εξέλιξη της νόσου, καθώς και διαφορές στην υγεία.

Η ερευνητική ομάδα σημειώνει ότι τα ευρήματα αντικατοπτρίζουν την ανάγκη να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στον έγκαιρο εντοπισμό και παρέμβαση όσον α φορά τον προδιαβήτη σε νεότερης ηλικίας ενήλικες.

Πηγές:
JAMA Network Open, www.iatronet.gr

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Ένας στους 5 ανθρώπους μπορεί να φέρει αυτόν τον «κρυφό» γενετικό κίνδυνο για την καρδιά

Ένα σωματίδιο που σχετίζεται με τη χοληστερόλη και τα αυξημένα επίπεδα του οποίου σχετίζονται με κληρονομικούς παράγοντες μπορεί να αυξάνει αθόρυβα τον κίνδυνο καρδιαγγειακών επεισοδίων και...

Δίδυμοι 36χρονοι έπαιρναν επί 6 μήνες μόνο φυτικά ή ζωικά συμπληρώματα – Δείτε τι συνέβη

Το πείραμα διήρκεσε 6 μήνες και αποκάλυψε εκπληκτικές διαφορές στην υγεία μεταξύ των δύο αδελφών Σε μια νέα συναρπαστική μελέτη περίπτωσης, οι γενετικά πανομοιότυποι δίδυμοι...

 Φυσικοθεραπείες: Η κίνηση ως βασικό εργαλείο πρόληψης και αποκατάστασης καρδιαγγειακών νοσημάτων

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών θα υλοποιήσει πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης με κύρια συνθήματα: «Κινηθείτε περισσότερο, σε κάθε ηλικία» και «Ξεκινήστε νωρίς. Παραμείνετε δραστήριοι. Συνεχίστε να κινείστε σε όλη...

Ετικέτες