back to top

Πόσα γεύματα την ημέρα ρυθμίζουν το σάκχαρο και αδυνατίζουν

Νέα μελέτη υπόσχεται την αντιμετώπιση του διαβήτη με παράλληλη απώλεια κιλών. Αρκεί μια μικρή αλλαγή στις διατροφικές μας συνήθειες με βάση το βιολογικό μας ρολόι

Οι τιμές του σακχάρου δεν είναι και τόσο εύκολο να ελεγχθούν. Από την άλλη μεριά οι αυξομειώσεις του σακχάρου επηρεάζουν την όρεξη, το βάρος, ακόμα και τη διάθεση. Τη συνεχή προσπάθειά μας να εξισορροπήσουμε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και να τις ρυθμίσουμε τις εύκολα και φυσικά, έρχεται να ενισχύσει μια νέα μελέτη.

Σύμφωνα με τους ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ, μια δίαιτα βασισμένη στο βιολογικό μας ρολόι θα μπορούσε να συντείνει αποτελεσματικά στην εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα, εξασφαλίζοντας επιπλέον απώλεια βάρους.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr

Πηγή: https://www.protothema.gr/zoi/article/953982/anakalupste-posa-geumata-tin-imera-ruthmizoun-to-sakharo-kai-adunatizoun/

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

AI: Ηθικές και Νομικές Προκλήσεις

Η νέα μελέτη της διαΝΕΟσις χαρτογραφεί τις νομικές, ηθικές και κοινωνικές προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης, αναλύοντας τις επιπτώσεις της σε κρίσιμους τομείς της καθημερινότητας...

ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΕΑΣ

Όμάδα ερευνητών στο Πανεπιστήμιο Johns Hopkins σχεδίασε και μελέτησε εμβόλιο με πεπτίδια που στοχεύει τις 6 πιο συχνές μεταλλάξεις στο γονίδιο KRAS, που σχετίζονται...

COVID-19: Μεγάλη μελέτη επιβεβαιώνει ότι μπορεί να «ξυπνήσει» ιούς που κρύβονται για χρόνια στο σώμα

Η μεγαλύτερη έως σήμερα συστηματική διερεύνηση του φαινομένου εντόπισε συχνή επανενεργοποίηση λανθανόντων ιών σε νοσηλευόμενους ασθενείς – Τι μπορεί να σημαίνει για τη σοβαρή...

Ετικέτες