back to top

Ιερώνυμος: «Ναι» σε χρήση μάσκας στις εκκλησίες αν το πουν οι ειδικοί

Μέχρι στιγμής οι ναοί δεν έχουν συμπεριληφθεί στους κλειστούς χώρους στους οποίους είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας

Υπέρ τηςχρήσης μάσκας ακόμη και στους ιερούς ναούς τάχθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος. Διευκρίνισε ωστόσο ότι το μέτρο θα πρέπει να ισχύσει χωρίς εξαιρέσεις.

«Αν οι ειδικοί μας το συνιστούν πρέπει να κάνουμε υπακοή. Χρειάζεται όμως μια εξήγηση, η οποία έχει κοινωνικό αντίκτυπο. Αυτό θα γίνει μόνο στην εκκλησία; Αυτό θα γίνει στα γήπεδα; Αυτό θα γίνει όπου υπάρχουν συνάξεις; Διότι η μέχρι τώρα εμπειρία απέδειξε ότι δεν είμαστε ειλικρινείς και τίμιοι σε αυτό το θέμα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Δεν είναι δυνατόν στα κομμωτήρια, στις πλαζ  -όπου γίνονται συναθροίσεις- να μην επιβάλλονται τέτοια μέτρα και να επιβάλλονται στον χώρο της εκκλησίας», υπογράμμισε, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «Open».

Σύμφωνα με κύκλους της Ιεράς Συνόδου, υπάρχει σύσταση εκ μέρους της Εκκλησίας, στους υπευθύνους των ιερών ναών, να εισέρχονται οι πιστοί φορώντας μάσκα, να κάνουν χρήση αντισηπτικών και να κρατούν τις απαραίτητες αποστάσεις.

Πηγή: https://www.protothema.gr/greece/article/1031295/ieronumos-nai-se-hrisi-maskas-stis-ekklisies-an-to-poun-oi-eidikoi/

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Διαλειμματική νηστεία: Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι κίνδυνοι εάν έχουμε “πατήσει” τα 60

Η διαλειμματική νηστεία πράγματι μπορεί να συμβάλει στην απώλεια βάρους. Ωστόσο, υπάρχει το ερώτημα εάν τα οφέλη κατανέμονται με τον ίδιο τρόπο σε όλες...

Μπορούμε να ρίξουμε τα επίπεδα της κακής χοληστερίνης μόνο με άσκηση;

Η σωματική άσκηση μπορεί να προλάβει και να αντιμετωπίσει τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Σύμφωνα δε με τους ειδικούς της κλινικής Cleveland, η συστηματική φυσική δραστηριότητα...

Θρομβοπροφύλαξη για κολπική μαρμαρυγή σε ασθενείς με drug-eluting stents

Στο editorial σχολιάζεται η μελέτη ADAPT AF‑DES για τη βέλτιστη αντιθρομβωτική αγωγή σε ασθενείς με κολπική μαρμαρυγή και DES, με βασικό ερώτημα αν, μετά το πρώτο...

Ετικέτες