back to top

Διπλασιάζονται οι αποδοχές για εργαζόμενους του ΕΣΥ που μεταβαίνουν στα νοσοκομεία της Βόρειας Ελλάδας

Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία του υπουργείου Υγείας που προβλέπει αποζημίωση διπλού ημερομισθίου σε γιατρούς και νοσηλευτές του ΕΣΥ οι οποίοι μετακινούνται εκτός περιφερειακής ενότητας σε πληττόμενα νοσοκομεία.
Τη ρύθμιση είχε προαναγγείλει χθες ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας κατά την ενημέρωση για τον κορωνοϊό. Για ακόμη μία φορά, ο υπουργός Υγείας είχε αναφερθεί στους υγειονομικούς, τονίζοντας ότι οι προσπάθειές τους είναι ηρωικές, και ανακοίνωσε ότι όλοι, γιατροί και νοσηλευτές, που θα μεταβούν στη Βόρεια Ελλάδα και στα νοσοκομεία της για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, θα δουν διπλασιασμό των αποδοχών τους για την περίοδο που θα παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες.
Η τροπολογία κατατέθηκε στο χωροταξικό νομοσχέδιο.
Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Υγείας ανέφερε ακόμη ότι τα νοσοκομεία Κατερίνης, Δράμας, Σερρών, Βέροιας, Έδεσσας, Γιαννιτσών και Φλώρινας είναι τα νοσοκομεία της Β. Ελλάδας που πιέζονται περισσότερο από την πανδημία. 
Τα εν λόγω νοσοκομεία έχουν ήδη ενισχυθεί με 167 ιατρούς, 265 νοσηλευτές και 110 άτομα λοιπό προσωπικό. Στο πλαίσιο της περαιτέρω ενίσχυσής τους, μεταβαίνουν 8 γιατροί από το ΕΣΥ, 5 παθολόγοι, 2 γενικοί ιατροί και ένας καρδιολόγος, που σήμερα υπηρετούν σε νοσοκομεία της Αττικής και στο Κέντρο Υγείας Λυγουριού Αργολίδας.
Για τους 8 αυτούς γιατρούς και για όσους συναδέλφους τους από το ΕΣΥ, γιατρούς και νοσηλευτές, στις ειδικότητες που χρειάζονται οι κλινικές COVID, συνδράμουν στην προσπάθεια των νοσοκομείων «πρώτης γραμμής» που έχουν ανάγκη στην παρούσα φάση, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας προανήγγειλε ότι θα καταθέσει σήμερα νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή, η οποία θα προβλέπει διπλασιασμό των αποδοχών τους για το χρονικό διάστημα που θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εκεί.

Αναρτήθηκε από Μαστοράκου Αννα 

Πηγή: http://medispin.blogspot.com/2020/12/blog-post_23.html

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Παχυσαρκία: Από όσους διακόπτουν τα φάρμακα σχεδόν 1 στους 2 ξαναπαίρνει τα κιλά μέσα στον χρόνο

Ανάλυση σε περίπου 60.000 άτομα δείχνει ότι η χρήση των GLP-1 σκευασμάτων είναι συχνά διακεκομμένη - Ποιες ουσίες εξετάστηκαν Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα...

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΙ … ΑΛΛΑ”από τον Ομ. Καθηγητή, Ιωάννη , 22.6.2026 –Guidelines  για το Κάρδιο-Νέφρο-Μεταβολικό Σύνδρομο

Συνάδελφοι Συναδέλφισσες …αρχίζει το ματς. Αχ πως μας ενώνει και πώς μας δονεί του Διακογιάννη η φωνή. Από το 1979 Ανεπανάληπτε  Κηλαηδόνη! Τσεβεκίδης Χαρ(Κοζάνη) και Πατριανάκος...

Οι δύο πιο συχνές θυρεοειδίτιδες είναι η Hashimoto και η De Quervain – Τι πρέπει να ξέρουμε

Η σωστή διάκριση ανάμεσα στη θυρεοειδίτιδα Hashimoto και τη θυρεοειδίτιδα De Quervain είναι απαραίτητη, καθώς καθορίζει τη διάγνωση, την πρόγνωση και τη θεραπεία, υπογραμμίζει...

Ετικέτες