back to top

Ομάδα εργασίας για την έρευνα και ανάπτυξη κλινικών μελετών από το Υπουργείο Υγείας

Με απόφαση του υπουργού Υγείας συγκροτείται ομάδα εργασίας για την έρευνα και την ανάπτυξη κλινικών μελετών. Επίσης, η ομάδα θα ασχολείται με την αξιοποίηση Ευρωπαϊκών Εργαλείων Χρηματοδότησης.

Επιδίωξη της ομάδας είναι η υποστήριξη του έργου του γενικού γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας. Μέλη της ομάδας ορίζονται:

Από το Υπουργείο Υγείας  και ορίζονται τα μέλη αυτής ως ακολούθως:

  1. ΠΑΛΛΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, Ιατρός, μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ).
  2. ΒΑΡΣΟΥ ΕΛΕΝΗ, Υπάλληλος του Γραφείου Γενικού Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας.
  3. ΘΕΙΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ, Αναπληρώτρια Διοικήτρια του Παθολογικού Νοσοκομείου ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΕΙΟ «Η ΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ» και Προσωρινή Διοικήτρια του Γ.Ν.Α. «Η ΕΛΠΙΣ».
  4. ΜΠΑΛΑΟΥΡΑ ΟΛΓΑ, Διοικήτρια του Γ.Α.Ο.Ν.Α. «Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ».
  5. ΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗ, Αναπληρώτρια Διοικήτρια του Γ.Ν.Α. «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ».
  6. ΝΟΜΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Ειδικός Συνεργάτης του Γενικού Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας.
  7. ΜΠΑΝΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ, του κλάδου ΤΕ Διοικητικού Μονάδων Υγείας, Γενική Γραμματεία Υπηρεσιών Υγείας.
  8. ΜΩΡΑΪΤΟΥ ΕΛΕΝΗ, μετακλητή υπάλληλος, Γραφείο Αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας.

Συντονιστής της ομάδας εργασίας ορίζεται ο  κ. Πάλλης, ενώ γραμματέας της μάδας Εργασίας ορίζεται από το Γραφείο Γενικού Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας.

Η ομάδα εργασίας συνεδριάζει στην έδρα του Υπουργείου Υγείας, εντός και εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των Δημοσίων Υπηρεσιών. 3 Στα μέλη της Ομάδας Εργασίας δεν καταβάλλεται αμοιβή ή αποζημίωση. Η θητεία της Ομάδας Εργασίας λήγει αυτοδικαίως με τη λήξη του έργου του Γενικού Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας

Πηγή: https://virus.com.gr/omada-ergasias-gia-tin-ereyna-kai-anaptyxi-klinikon-meleton-apo-to-ypoyrgeio-ygeias/

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Στον «αέρα» οι ασθενείς με παχυσαρκία τουλάχιστον για ένα δίμηνο

Η λήξη του προγράμματος «Προλαμβάνω» βάζει τους ασθενείς με παχυσαρκία να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη αν θέλουν να κρατήσουν τα αποτελέσματα της...

Λιγότερο καθισιό δεν σημαίνει πάντα καλύτερη υγεία: Τι αποκαλύπτει μια νέα ανατρεπτική έρευνα

«Καθίστε λιγότερο, κινηθείτε περισσότερο». Αυτή είναι η συμβουλή που ακούμε ξανά και ξανά από γιατρούς και ειδικούς φυσικής κατάστασης, μια οδηγία που μοιάζει απόλυτα...

Η ανατομία της ελληνικής δυσπιστίας: Πώς οι συνωμοσίες και η ψηφιακή αποχή επαναπροσδιορίζουν τη δημόσια υγεία

Σε μια εποχή όπου η έγκυρη πληροφόρηση αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για την προστασία της δημόσιας υγείας, η ελληνική κοινωνία φαίνεται να ολισθαίνει προς ένα ιδιότυπο...

Ετικέτες