back to top

Η COVID-19 μπορεί να επιδεινώσει το παιδικό άσθμα

Το προϋπάρχον άσθμα στα παιδιά μπορεί να επιδεινωθεί μετά από λοίμωξη Covid-19, δείχνει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αλλεργιολογίας και κλινικής ανοσολογίας «Journal of Allergy and Clinical Immunology«, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 62.000 παιδιά με άσθμα, από τα οποία πάνω από 7.700 είχαν διαγνωστεί θετικά για κορονοϊό.

Στη διάρκεια των πρώτων έξι μηνών μετά τη νόσηση τους με Covid-19, σε σχέση με τα παιδιά με άσθμα, που δεν είχαν μολυνθεί από τον κορονοϊό, τα παιδιά με κορονοϊό είχαν κατά μέσο όρο κάνει:

  • περισσότερες επισκέψεις σε γιατρό για το άσθμα τους
  • περισσότερες εισαγωγές σε νοσοκομείο
  • συχνότερη επείγουσα χρήση εισπνεομένων φαρμάκων
  • συχνότερη θεραπεία με στεροειδή

Παρά την αρχική γενική εντύπωση κατά το πρώτο έτος της πανδημίας ότι τα παιδιά με άσθμα και Covid-19 τα πήγαν καλά, σύμφωνα με τους ερευνητές η νέα μελέτη δείχνει ότι σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου δυσκολεύεται ο έλεγχος του παιδικού άσθματος μετά από λοίμωξη με κορονοϊό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, https://www.iatropedia.gr/paidi/i-covid-19-mporei-na-epideinosei-to-paidiko-asthma/154763/

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Στον «αέρα» οι ασθενείς με παχυσαρκία τουλάχιστον για ένα δίμηνο

Η λήξη του προγράμματος «Προλαμβάνω» βάζει τους ασθενείς με παχυσαρκία να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη αν θέλουν να κρατήσουν τα αποτελέσματα της...

Λιγότερο καθισιό δεν σημαίνει πάντα καλύτερη υγεία: Τι αποκαλύπτει μια νέα ανατρεπτική έρευνα

«Καθίστε λιγότερο, κινηθείτε περισσότερο». Αυτή είναι η συμβουλή που ακούμε ξανά και ξανά από γιατρούς και ειδικούς φυσικής κατάστασης, μια οδηγία που μοιάζει απόλυτα...

Η ανατομία της ελληνικής δυσπιστίας: Πώς οι συνωμοσίες και η ψηφιακή αποχή επαναπροσδιορίζουν τη δημόσια υγεία

Σε μια εποχή όπου η έγκυρη πληροφόρηση αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για την προστασία της δημόσιας υγείας, η ελληνική κοινωνία φαίνεται να ολισθαίνει προς ένα ιδιότυπο...

Ετικέτες