back to top

Τι αλλάζει στα ραντεβού των νοσοκομείων από 1η Οκτωβρίου – Τέλος στις παλιές τηλεφωνικές γραμμές

Αναλυτικά όλη η διαδικασία για τα ραντεβού στα εξωτερικά ιατρεία των νοσηλευτικών Ιδρυμάτων

Από την Τετάρτη 1η Οκτωβρίου αλλάζει ο τρόπος προγραμματισμού των ραντεβού στα δημόσια νοσοκομεία όπως έχει ήδη γνωστοποιήσει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας.

Μέσω του finddoctors.gov.gr, του MyHealthApp αλλά και της δωρεάν τηλεφωνικής γραμμής 1566, οι πολίτες θα μπορούν πλέον να κλείνουν εύκολα και γρήγορα ηλεκτρονικά το ραντεβού τους, χωρίς να υφίστανται την ταλαιπωρία της πολύωρης αναμονής.

Ήδη το νοσοκομείο ΚΑΤ ενέταξε τα ραντεβού του για τα εξωτερικά ιατρεία στην ενοποιημένη ψηφιακή πλατφόρμα και έπεται και η ένταξη των υπόλοιπων νοσοκομείων της χώρας στο νέο ψηφιακό σύστημα σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Υπουργείου Υγείας και της ΗΔΙΚΑ.

Με την προσθήκη και των νοσοκομειακών ραντεβού, θα τερματιστεί ουσιαστικά η παλαιά διαδικασία που βασιζόταν είτε στη γραμμή 1535 – όπου οι πολίτες εξυπηρετούνταν από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα χωρίς ανθρώπινη επικοινωνία – είτε στην απευθείας επικοινωνία με τα νοσοκομεία που δεν είχαν ενταχθεί σε αυτό.

Πάντως η είσοδος των νοσοκομείων σε αυτό το δίκτυο θεωρείται κομβική, καθώς αναμένεται να προσθέσει 7 εκατομμύρια νέα ραντεβού τον χρόνο, έναντι των 3 εκατομμυρίων που ήταν διαθέσιμα μέχρι σήμερα.

Παράλληλα, οι νέες διαδικασίες φιλοδοξούν να μειώσουν δραστικά τους χρόνους αναμονής. Χαρακτηριστικό είναι ότι, όπως έχει τονίσει ο υπουργός Υγείας, οι πολύμηνες καθυστερήσεις που καταγράφονταν στα ραντεβού με ιδιώτες συμβεβλημένους γιατρούς έχουν ήδη περιοριστεί σε λίγες ημέρες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα, η ενοποιημένη ψηφιακή πλατφόρμα λειτουργεί αποκλειστικά για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, τους προσωπικούς γιατρούς και τους ιδιώτες ιατρούς που συνεργάζονται με τον ΕΟΠΥΥ.

Πώς κλείνουν οι πολίτες ραντεβού στα νοσοκομεία

Η διαδικασία προγραμματισμού ιατρικού ραντεβού γίνεται πλέον με τρεις τρόπους:

Μέσω της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr, με κωδικούς taxisnet ή με στοιχεία που δίνει ο προσωπικός γιατρός.

Μέσα από την εφαρμογή MyHealthApp, που προσφέρει αντίστοιχες δυνατότητες.

Μέσω της τηλεφωνικής γραμμής «1566», η οποία αντικαθιστά τις μέχρι τώρα γραμμές υγείας και εξυπηρετεί τους πολίτες με πραγματικό εκπρόσωπο και όχι αυτοματοποιημένα μηνύματα.

Με τη νέα αυτή δομή, το Υπουργείο Υγείας επιχειρεί να βάλει τέλος στις ουρές αναμονής και στις δυσκολίες επικοινωνίας με τα νοσοκομεία, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα πιο προσιτό και ψηφιακό ΕΣΥ.

Πηγή: https://medispin.blogspot.com/2025/09/1.html

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Δύο νέα προγράμματα προληπτικών εξετάσεων για παχυσαρκία και νεφρική δυσλειτουργία

Το δεύτερο πρόγραμμα αφορά την πρόληψη της νεφρικής δυσλειτουργίας για τους πολίτες που έχουν διαγνωστεί με υπέρταση, διαβήτη ή καρδιοπάθειες Στα δύο νέα προγράμματα προληπτικών...

Ξεκινάει ο εμβολιασμός κατά της εποχικής γρίπης

Τη σημασία του έγκαιρου αντιγριπικού εμβολιασμού, τονίζει το υπουργείο Υγείας και ειδικά για όσους ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου. Ο έγκαιρος εμβολιασμός προστατεύει αποτελεσματικά...

Ορθοστατική υπόταση: Πότε εμφανίζεται και σε ποιες περιπτώσεις εμπνέει ανησυχία

Η ορθοστατική υπόταση αποτελεί μια διαταραχή της αρτηριακής πίεσης, η οποία εκδηλώνεται με σημαντική πτώση της συστολικής ή της διαστολικής πίεσης κατά τη μετάβαση από την ύπτια ή...

Ετικέτες