back to top

Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων: Συστάσεις για χρήση μάσκας σε νοσοκομεία, κλειστούς χώρους και ΜΜΜ

Συμφωνήθηκε από την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων η έναρξη δράσεων για την ενίσχυση του εμβολιασμού κατά της COVID-19 αλλά και την ορθολογική χρήση των αντιικών φαρμάκων

Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκε η επαναφορά του μέτρου υποχρεωτικής χρήσης μάσκας στα νοσοκομεία και στις μονάδες φιλοξενίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχει απόφαση για καθολική επαναφορά της μάσκας στις δομές υγείας, παρά μόνο ισχυρή σύσταση για χρήση της.

Οπως ορίζει ήδη το σχετικό ΦΕΚ η απόφαση για υποχρεωτική χρήση της μάσκας θα λαμβάνεται από τις νοσοκομειακές επιτροπές λοιμώξεων των εκάστοτε νοσοκομείων, εφόσον κριθεί απαραίτητο.

Ισχυρή παραμένει η σύσταση για τη χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους και ΜΜΜ, ενώ συμφωνήθηκε η έναρξη επιπλέον δράσεων για την ενίσχυση του εμβολιασμού κατά της COVID-19 αλλά και την ορθολογική χρήση των αντιικών φαρμάκων.

Επιδημικό κύμα αναπνευστικών ιώσεων

Οπως αναφέρει σε σημερινό δημοσίευμά της η «Κ», έχει δημιουργηθεί ένα επιδημικό κύμα αναπνευστικών ιώσεων, το οποίο σύμφωνα με τους ειδικούς αναμένεται να κορυφωθεί τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου.

Η «τριπλή επίθεση» των Covid-19, γρίπης και RSV μέσα στις αργίες είχε ως αποτέλεσμα το τετραήμερο –από Σάββατο 23 Δεκεμβρίου έως Τρίτη 26 Δεκεμβρίου– να υπάρχουν μεγάλες αναμονές στα επείγοντα των παιδιατρικών νοσοκομείων και ουρές στα εφημερεύοντα φαρμακεία. Από χθες μάλιστα η πίεση έχει επεκταθεί στα ιατρεία των παιδιάτρων.

«Εδώ και τρεις εβδομάδες υπάρχει αυξητική τάση της Covid-19, η οποία αποτυπώνεται και στους δείκτες των νέων νοσηλειών, αλλά και στη θετικότητα των τεστ. Τουλάχιστον έως τώρα δεν βλέπουμε αύξηση στις διασωληνώσεις ασθενών με Covid-19. Επιπροσθέτως, το τελευταίο διάστημα έχει ξεκινήσει και το κύμα των υπόλοιπων εποχικών αναπνευστικών ιώσεων, κατά κύριο λόγο της γρίπης και του RSV», σημειώνει στην «Κ» ο καθηγητής Επιδημιολογίας – Προληπτικής Ιατρικής του ΕΚΠΑ και μέλος του Δ.Σ. του ΕΟΔΥ Δημήτρης Παρασκευής, ο οποίος διευκρινίζει ότι «ακόμη είμαστε στην αρχή του κύματος αυτού, το οποίο εκτιμάται ότι θα κορυφωθεί τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου».

Πηγή: https://medispin.blogspot.com/2023/12/blog-post_29.html

Περισσότερα Άρθρα

Σχετικά Άρθρα

Νέες Δημοσιεύσεις

Παχυσαρκία: Από όσους διακόπτουν τα φάρμακα σχεδόν 1 στους 2 ξαναπαίρνει τα κιλά μέσα στον χρόνο

Ανάλυση σε περίπου 60.000 άτομα δείχνει ότι η χρήση των GLP-1 σκευασμάτων είναι συχνά διακεκομμένη - Ποιες ουσίες εξετάστηκαν Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα...

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΙ … ΑΛΛΑ”από τον Ομ. Καθηγητή, Ιωάννη , 22.6.2026 –Guidelines  για το Κάρδιο-Νέφρο-Μεταβολικό Σύνδρομο

Συνάδελφοι Συναδέλφισσες …αρχίζει το ματς. Αχ πως μας ενώνει και πώς μας δονεί του Διακογιάννη η φωνή. Από το 1979 Ανεπανάληπτε  Κηλαηδόνη! Τσεβεκίδης Χαρ(Κοζάνη) και Πατριανάκος...

Οι δύο πιο συχνές θυρεοειδίτιδες είναι η Hashimoto και η De Quervain – Τι πρέπει να ξέρουμε

Η σωστή διάκριση ανάμεσα στη θυρεοειδίτιδα Hashimoto και τη θυρεοειδίτιδα De Quervain είναι απαραίτητη, καθώς καθορίζει τη διάγνωση, την πρόγνωση και τη θεραπεία, υπογραμμίζει...

Ετικέτες